insanın kendi kendisi ile alay etmesi bu olsa gerek
kızılderililer bir yana hepimiz türküz biryana italyanların atalarıda türkmüş (son zamanlarda çıktı) onada tamam; yabu... ?
yani ne denir buna... ?
birde tv programında ciddi ciddi tartışılmış.. pesss yani demekten başka bişi bulamıyor ve katıla tatula gülüyorum ...






