Sessizce ağlarım sensizlikle
Kimse bilmez görmez gözyaşlarımı
Ardından bakakalırım öylece
Gözyaşlarımı gizlemiş
Ayakta durmaya çalışarak izlerim gidişini
Sen beni güçlü bilirsin sevdiğim
Bildiğin gibi kalayım sende
Bakma ardına görme gözyaşlarımı
Nasıl yıkıldığımı görme
Bildiğin gibi kalayım ben sende
Bilme ne çektiğimi sensizlikte
Mutluluk oyununu oynarım ben
Sen üzülme sevgilim
Ağlarken gülerim ben
Sen üzülme sevdiğim
Sen mutlu ol sevdiğim
Ağladığımı görme
Yıkıldığımı bilme
Dönme ardına bakma sevdiğim
Bilme sensizlikte neler çektiğimi
Sen sadece mutlu ol sevdiğim
Sadece mutlu ol
Kimse Bilmez
-
Güz Yağmuru
- Acemi Er

- Mesajlar:13
- Kayıt:01 Eki 2007 13:45
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Yengeç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Kimse Bilmez
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREĞİNE SAĞLIK.
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Kimse Bilmez
beyazgül hani büyük harf yasaktı :komik10beyazgül yazdı:ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREĞİNE SAĞLIK.

