Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın köşke çıkmasına muhalefet karşı... Kamuoyu yoklamaları da Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığına halkın "canı gönülden evet" demediğini gösteriyor.
Peki Erdoğan'ın Çankaya'ya çıkmasına karşı çıkılmasının nedeni ne? Bunun başında Çankaya'nın kamusal alan olması ve dolayısıyla burada türbanın yasak olması gösteriliyor. Yani sorun Erdoğan'dan çok eşi Emine hanımın başörtüsü...
EŞİNİN BAŞINI AÇSIN ÖNERİSİ
İşte MGK Eski Genel Sekreteri Emekli Orgeneral Tuncer Kılıç, bu noktada bir öneri koyuyor ortaya... Tuncer, ""Tayyip bey eşinin başını açıp, bu tutumdan vazgeçer, gider oraya oturursan, başımla beraber otursun" diyor.
Köşke giden sancısız yolu bu formülle öneren Tuncer, "Anlarızki Türkiye gerçek Atatürk çizgisinde, çağdaşlaşma yolunda bir Cumhurbaşkanı tarafından idare edilecek. Ama kamusal alanda birlikte olamadığı, eşiyle resepsiyonlara katılamadığı bugünkü ortamda çok değişik yorumlar yapılacaktır. Orada rahat oturamayacaktır" diyor.
KÖŞK TOPLUMU GERER
Tuncer, Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı'nın önünde yasal olarak hiç bir engelin bulunmadığına da dikkat çekiyor. Hemen ardından da bir tespitte bulunuyor; "Recep Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı yasal olarak olamaz diye bir şey söylenemez. Ama Türkiye'yi çok geniş şekilde gerer, toplumu son derece sıkıntıya sokan bir durum yaratır."
Eşinin başını açsın köşke çıksın!
-
yigido
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Türkiye'nin içinden çıkılmaz bir çelişkilerinden biridir!
Kanunlara göre bir suç teşkil etmemesine rağmen birilerini rahatsız
etmesin diye farklı düşüncelere tahammülsüzlük vardır!
Zihniyetleri kendilerini kutsamış olacakki,
ilahi bir gücün emriymiş gibi belli dayatmalarda bulunurlar ve
bunu yapılması gerekli bir görev olarak lanse ederler!
Yanlışların karşısında durmuş kocaman bir doğruluk dağı olduklarını zannederler
ama şunu bilmelidirlerki kendileri tam bir yanlışın temsilcileridir!
Kanunlara göre bir suç teşkil etmemesine rağmen birilerini rahatsız
etmesin diye farklı düşüncelere tahammülsüzlük vardır!
Zihniyetleri kendilerini kutsamış olacakki,
ilahi bir gücün emriymiş gibi belli dayatmalarda bulunurlar ve
bunu yapılması gerekli bir görev olarak lanse ederler!
Yanlışların karşısında durmuş kocaman bir doğruluk dağı olduklarını zannederler
ama şunu bilmelidirlerki kendileri tam bir yanlışın temsilcileridir!



