KPSS için başvuruya dikkat!

Gündemdeki olaylar,tartışmalar
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
KPSS için başvuruya dikkat!

Mesaj gönderen Siyabend » 26 Ara 2006 13:01

Kamu Personeli Seçme Sınavı sonuçlarına göre kamu kurum ve kuruluşlarına yerleşmek isteyen adaylar, 28-29 Aralık 2006 tarihleri ile 4-12 Ocak 2007 tarihleri arasında internet üzerinden tercih işlemlerini yapabilecekler.

Yerleştirme işlemlerini gerçekleştirecek ÖSYM'den yapılan açıklamaya göre, bazı kamu kurum ve kuruluşlarının kadro ve sözleşmeli pozisyonları ile Tarım ve Köyişleri Bakanlığının 657 sayılı devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesine göre istihdam edilecek sözleşmeli pozisyonlarına yerleştirme yapmak amacıyla adaylardan tercih alınacak.

Bu amaçla hazırlanan 2006-KPSS Tercih/2 Kılavuzu'nda ortaöğretim, önlisans ve lisans düzeyleri ayrı ayrı olmak üzere tercih yapılabilecek kadro ve sözleşmeli pozisyonlar yer alıyor. Kılavuzda ortaöğretim mezunları için toplam 579, ön lisans mezunları için toplam 318, lisans mezunları için 496 kadro ve sözleşmeli pozisyon bulunuyor. Tarım ve Köyişleri Bakanlığının lisans düzeyinde 4/B sözleşmeli pozisyon sayısı ise 1551 olarak belirlendi.

Kılavuzdaki kadro ve sözleşmeli pozisyonlardan tercih yapabilmek için 10-11 Temmuz 2004 tarihlerinde yapılan olan 2004-KPSS, 1-2 Temmuz 2006 tarihlerinde yapılan 2006-KPSS/1 veya 17 Eylül 2006 tarihinde yapılan 2006 KPSS/2'ye girmiş ve bu sınavların en az birinden ilgili KPSS puanının alınmış olması gerekiyor.

2006 KPSS Tercih/2 ile yapılacak yerleştirme için adaylar, 28-29 Aralık 2006 tarihleri ile 4-12 Ocak 2006 tarihleri arasında tercih yapabilecekler.

Adaylar, bu tarihlerde ÖSYM'nin internet sitesinde yayınlanacak olan kılavuzdaki kurallara göre internet üzerinden kendileri yapabilecekler. Adaylar, ayrıca ÖSYM sınav merkezi yöneticiliklerine 2 YTL ödeyerek, buralardan da ÖSYM'ye internet aracılığıyla tercihlerini gönderebilecekler.


narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 26 Ara 2006 13:04

yıne dusecez tuzaga desenıze...
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 26 Ara 2006 13:08

beleş tuzak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 26 Ara 2006 13:12

ne beleşi... devlet belese iş mi yapar.. tegmen de olmusum oley oleeeyyyyyyyyy... partı yapalım hadiiiiiiiiiii....
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 26 Ara 2006 13:22

ne çabuk teğmen oldun,yoksa bir yerlerden torpil mi yaptın :mrgreen:
Cevapla

“Gündem & Haberler” sayfasına dön