Coca Cola Haram İlan Edildi ! Şu Coca Cola Nedir?

Gündemdeki olaylar,tartışmalar
dr_emre21
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:536
Kayıt:29 Eki 2006 19:20
Ruh Hali:Mutlu
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen dr_emre21 » 01 Kas 2006 18:46

arap harfleriyle la muhammed la mekke yazıyor.cocayla colanın ortasındaki nokta niye orda hiç düşündünüz mü.işte o arapçadaki cezm.yani muhammed kelimesinin sonuna geliyo.bu arada la arapçada ingilizcedeki no demek.yani no muhammed no mekke daha açık konuşuyum muhammede ve mekkeye hayır demek istiyolar canım mason kardeşlerim


narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 04 Ara 2006 15:15

tubıtakın kolanın içinde alkol var acıklamasından sonra hıc ıcmedım.. yanı mılletce alkolık olmusuz. coca cola fırmasında calısan bı muhendıs 15 ıldır kola içmıyormus.. bı sorun nıye... kolanın ham maddası olan meyan kökü yıkanmadan maınalara atılıyor va aradan vik vik vik dıye seslar gelıyomus .. bılın bakalım bu ne sesı...fare aramalı kola içmedıgımız kalmıstı mıllet...
Sabrina
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:247
Kayıt:11 Kas 2006 10:42
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Sabrina » 04 Ara 2006 16:33

Allah seni bildiği gibi yapsın kardeş :twisted: :twisted: :twisted:
narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 26 Ara 2006 13:07

Sabrina yazdı:Allah seni bildiği gibi yapsın kardeş :twisted: :twisted: :twisted:
hayır hayır kıyma banaaaaa....
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 26 Ara 2006 13:31

Bir kere "alışmış kudurmuştan beter" olur diye bir söz vardır,
alıştık artık böyle şeylere
o yüzden ne söylenilirse söylensin fayda etmez
cola içmeye devam :mrgreen:
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 26 Ara 2006 18:40

ama şuda varki ben colanın fabrikasına gidip gezdim.okul götürmüştü.ama öyle fareler falan yoktu ve heryer tertemizdi..şimdi bu fare hikayeleri falan uydurmaca herkes rekabet içinde ve ortaya bir laf atıldığı zaman hemen yem oluyor bizde atlıyoruz.fakat zararlı olduğu %100..
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 31 Ara 2006 02:26

eleştirecegimize aynısını hatta daha kalitelisini yapmak varken eleştiriyoruz.bide kiristalada kola demezlermi zıkkımdan farkı yok kiristalın.adamlar gercekten yapa biliyorlar ben iç :lol: medigim gun olmuyor mesele. varsa bir musluman daha kalitesini yapacaksa içeriz neden olmasın
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 31 Ara 2006 09:51

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 01 Oca 2007 18:19

bu arada komık olan ne muhtar sırıtmana anlam veremedım :roll:
Cevapla

“Gündem & Haberler” sayfasına dön