Eşinin başını açsın köşke çıksın!

Gündemdeki olaylar,tartışmalar
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Eşinin başını açsın köşke çıksın!

Mesaj gönderen Siyabend » 23 Kas 2006 22:00

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın köşke çıkmasına muhalefet karşı... Kamuoyu yoklamaları da Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığına halkın "canı gönülden evet" demediğini gösteriyor.

Peki Erdoğan'ın Çankaya'ya çıkmasına karşı çıkılmasının nedeni ne? Bunun başında Çankaya'nın kamusal alan olması ve dolayısıyla burada türbanın yasak olması gösteriliyor. Yani sorun Erdoğan'dan çok eşi Emine hanımın başörtüsü...

EŞİNİN BAŞINI AÇSIN ÖNERİSİ

İşte MGK Eski Genel Sekreteri Emekli Orgeneral Tuncer Kılıç, bu noktada bir öneri koyuyor ortaya... Tuncer, ""Tayyip bey eşinin başını açıp, bu tutumdan vazgeçer, gider oraya oturursan, başımla beraber otursun" diyor.

Köşke giden sancısız yolu bu formülle öneren Tuncer, "Anlarızki Türkiye gerçek Atatürk çizgisinde, çağdaşlaşma yolunda bir Cumhurbaşkanı tarafından idare edilecek. Ama kamusal alanda birlikte olamadığı, eşiyle resepsiyonlara katılamadığı bugünkü ortamda çok değişik yorumlar yapılacaktır. Orada rahat oturamayacaktır" diyor.

KÖŞK TOPLUMU GERER

Tuncer, Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı'nın önünde yasal olarak hiç bir engelin bulunmadığına da dikkat çekiyor. Hemen ardından da bir tespitte bulunuyor; "Recep Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı yasal olarak olamaz diye bir şey söylenemez. Ama Türkiye'yi çok geniş şekilde gerer, toplumu son derece sıkıntıya sokan bir durum yaratır."


yigido

Mesaj gönderen yigido » 23 Kas 2006 22:04

halkin istedigi birini neden halki gerer diye lanse ediliyor ki..
kimin karistirmak istedigi ortada :!:
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Kas 2006 17:38

herkes farkklı farklı işte :roll:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 24 Kas 2006 20:19

Türkiye'nin içinden çıkılmaz bir çelişkilerinden biridir!
Kanunlara göre bir suç teşkil etmemesine rağmen birilerini rahatsız
etmesin diye farklı düşüncelere tahammülsüzlük vardır!
Zihniyetleri kendilerini kutsamış olacakki,
ilahi bir gücün emriymiş gibi belli dayatmalarda bulunurlar ve
bunu yapılması gerekli bir görev olarak lanse ederler!
Yanlışların karşısında durmuş kocaman bir doğruluk dağı olduklarını zannederler
ama şunu bilmelidirlerki kendileri tam bir yanlışın temsilcileridir!
SEYYİT
Çavuş
Çavuş
Mesajlar:67
Kayıt:16 Eki 2006 08:43

Mesaj gönderen SEYYİT » 29 Kas 2006 15:07

Km ne derse desin bu meclis cumhurbaşkanını seçecek.
bu ya tayyip yada Bülent ARINÇ OLABİLİR.ama ben şahsen
Arınçın olmasını istiyorum.çünkü kendisine aşırı derecede haksızlık
yapıldı.bir çok davete eşi kapalı diye davet edilmedi.bence ARINÇ CUMHURBAŞKANLIĞINI HAKEDİYOR.
narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 04 Ara 2006 15:18

kac yıldır tayyıbı tanıdık kıme kulak astıkı bugune kadar .. actırmaz esının basını... zaten boyle bırsey olursa kımsenın ona ıtıkatı kalmaz...
Cevapla

“Gündem & Haberler” sayfasına dön