evett çok zor surat yaparım becereemde surat asmayı pek :Dalizeee yazdı:hımm demk güleryüzlüsün
istediğimi yapabilme iradesine sahip olduğum için allaha şükür ediyorum ve bu yönümü seviyorum
bende ne istersem yaptırıyorum genelde,benimde ikna kabiliyetim yüksek..
ayrıca en çokta yalan söylemekten nefret ediyorum..her ne olursa olsun ama dünya hali arada kaçıyo işte ufak tefek yalanlar




