Dün Gece Hiç Uyumadım Çünkü........
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
çünkü elktirik kesiliyordu içersi sıcaktı
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
Dün gece uyumadım yine fırtına vardı..
Bugün yine uyumayacağım çünkü yine fırtına var
Bugün yine uyumayacağım çünkü yine fırtına var
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
dün gece internetteydimmm bugünde öle olacak sanırım
-
düş sokağı sakini
- Binbaşı

- Mesajlar:1014
- Kayıt:06 Oca 2007 17:56
- Burç:Oğlak
- Takım:Beşiktaş
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
dün gece uyumadım çünkü yalan söylüyorum.(uyudum)
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
ADMİN ÖYLE BAKMA BANAsiyabend yazdı:Dün gece uyumadım yine fırtına vardı..
Bugün yine uyumayacağım çünkü yine fırtına var
BİZİM EVİN ÜSTÜNE BİR KAT YAPMIŞIZ DAHA İNŞAAT
O,YÜZDEN MECBUREN İÇERDE YATIYORUM
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
çünküü mangall yaptıkk amcamlardaaa
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
ÇÜNKÜ MİSAFİR VARDI
-
naughty.child
- Yarbay

- Mesajlar:2206
- Kayıt:28 Mar 2007 23:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
Cunku kendi yatagimda degildim
-
jenny
- Üstteğmen

- Mesajlar:317
- Kayıt:18 Ara 2006 18:59
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: dün gece hiç uyumadım çünkü........
çünkü uyumak istemedim

