Sen Bu Forumun ...

Üyelerin yarattığı oyunlar
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe
Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen reis » 28 Oca 2009 14:14

Sende en avatarına güldüğüm kişisiniz


realkurd47
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1699
Kayıt:13 Oca 2008 09:53
Cinsiyet:Erkek
Burç:Başak
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen realkurd47 » 28 Oca 2009 14:19

olabilir

ona bakarsan sen de forumun awatarı en yakışıklı olansın....
naughty.child
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2206
Kayıt:28 Mar 2007 23:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen naughty.child » 28 Oca 2009 17:03

Sen bu forumun en sevimli avatarına sahip insansın =)))

zinê yazdı:en genç üyesisin kanımca :disss
Yaa artık siteye benden küçük birileri gelsin :keyifff Ufaklık da bi yere kadar :disss
zinê
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4106
Kayıt:04 May 2008 17:23
Ruh Hali:Üzgün
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen zinê » 28 Oca 2009 17:40

benim oğlum senden daha ufak ama benim nickimle takılıyr
ona da bir hesap açayım da sen de bundan kurtul :disss
naughty.child
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2206
Kayıt:28 Mar 2007 23:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen naughty.child » 28 Oca 2009 18:14

Çok iyi olur ablacım gerçekten çok sevinirim :gulls


Sen bu forumun en yardımsever üyelerinden birisin :artiii
siyaevin47

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen siyaevin47 » 28 Oca 2009 19:18

sen bu forumun beşiktaşlılarındansın
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 28 Oca 2009 21:16

burcunu ve takımını en çok tuttuğum üyesin :kahkk
realkurd47
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1699
Kayıt:13 Oca 2008 09:53
Cinsiyet:Erkek
Burç:Başak
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen realkurd47 » 28 Oca 2009 21:43

naughty.child yazdı:Sen bu forumun en sevimli avatarına sahip insansın =)))

zinê yazdı:en genç üyesisin kanımca :disss
Yaa artık siteye benden küçük birileri gelsin :keyifff Ufaklık da bi yere kadar :disss

birinci olarak tşkler ikinci olarak neden artık eskisi gibi takılmıyorsın üçüncüsün senden birkaç yaş küçük olanlarda war...
zinê
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4106
Kayıt:04 May 2008 17:23
Ruh Hali:Üzgün
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen zinê » 28 Oca 2009 21:59

sen bu sitenin en espritüel gencisin :artiii
realkurd47
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1699
Kayıt:13 Oca 2008 09:53
Cinsiyet:Erkek
Burç:Başak
Takım:Galatasaray

Re: Sen Bu Forumun ...

Mesaj gönderen realkurd47 » 28 Oca 2009 22:02

sende pek sewip saydığımız ablalarımızdansın..
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön