Sen Bu Forumun ...
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Sende en avatarına güldüğüm kişisiniz
-
realkurd47
- Binbaşı

- Mesajlar:1699
- Kayıt:13 Oca 2008 09:53
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Başak
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
olabilir
ona bakarsan sen de forumun awatarı en yakışıklı olansın....
ona bakarsan sen de forumun awatarı en yakışıklı olansın....
-
naughty.child
- Yarbay

- Mesajlar:2206
- Kayıt:28 Mar 2007 23:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
Sen bu forumun en sevimli avatarına sahip insansın =)))
Yaa artık siteye benden küçük birileri gelsin :keyifff Ufaklık da bi yere kadar :dissszinê yazdı:en genç üyesisin kanımca :disss
-
zinê
- Yarbay

- Mesajlar:4106
- Kayıt:04 May 2008 17:23
- Ruh Hali:Üzgün
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Koç
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
benim oğlum senden daha ufak ama benim nickimle takılıyr
ona da bir hesap açayım da sen de bundan kurtul :disss
ona da bir hesap açayım da sen de bundan kurtul :disss
-
naughty.child
- Yarbay

- Mesajlar:2206
- Kayıt:28 Mar 2007 23:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
Çok iyi olur ablacım gerçekten çok sevinirim :gulls
Sen bu forumun en yardımsever üyelerinden birisin :artiii
Sen bu forumun en yardımsever üyelerinden birisin :artiii
-
siyaevin47
Re: Sen Bu Forumun ...
sen bu forumun beşiktaşlılarındansın
-
kurdısh gelin
- Yarbay

- Mesajlar:2573
- Kayıt:16 Ara 2008 14:24
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Akrep
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
burcunu ve takımını en çok tuttuğum üyesin :kahkk
-
realkurd47
- Binbaşı

- Mesajlar:1699
- Kayıt:13 Oca 2008 09:53
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Başak
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
naughty.child yazdı:Sen bu forumun en sevimli avatarına sahip insansın =)))
Yaa artık siteye benden küçük birileri gelsin :keyifff Ufaklık da bi yere kadar :dissszinê yazdı:en genç üyesisin kanımca :disss
birinci olarak tşkler ikinci olarak neden artık eskisi gibi takılmıyorsın üçüncüsün senden birkaç yaş küçük olanlarda war...
-
zinê
- Yarbay

- Mesajlar:4106
- Kayıt:04 May 2008 17:23
- Ruh Hali:Üzgün
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Koç
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
sen bu sitenin en espritüel gencisin :artiii
-
realkurd47
- Binbaşı

- Mesajlar:1699
- Kayıt:13 Oca 2008 09:53
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Başak
- Takım:Galatasaray
Re: Sen Bu Forumun ...
sende pek sewip saydığımız ablalarımızdansın..
