Hadi Bu Topiğe En Son Mesajı Kim Atacak

Üyelerin yarattığı oyunlar
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 11 Haz 2007 23:34

:asabi


JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen JİLAN » 11 Haz 2007 23:43

:shock: :music :music :music
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 11 Haz 2007 23:47

ben senden güzelim :keyif
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen JİLAN » 13 Haz 2007 12:07

hayır ben senden güzelimm
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 13 Haz 2007 19:52

tamam sen bilirsin :roll:
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen JİLAN » 13 Haz 2007 21:16

bu kadar çabuk pes etme
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 13 Haz 2007 21:22

ne yapiyim peki :roll:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 13 Haz 2007 22:07

eeee benim geleceyımı bildiyı ıcın kesın pes etmiştir
bana karsı oyle dıyemez yaaaa
ondandır
jilan sana tafsıyem sende cekil
burası bana kaldıgı gıbi guselikte kalacaktır :uzayli
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 13 Haz 2007 22:17

ne demiş büyük üstad gani : " bırak dönsün şerefsiz dünya " demiş :roll:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 13 Haz 2007 22:19

dunya dundukce ıcındekı ınsanlarda donuyor ama
bılmem farkındamısın
elımden gelse durdururdum ama ısteyenler dondursun yanı benım ıcın sorun yok
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön