Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Üyelerin yarattığı oyunlar
manson
Çavuş
Çavuş
Mesajlar:71
Kayıt:27 Şub 2009 15:44
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Ikizler
Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen manson » 03 Mar 2009 13:00

hewidar ı dövmeye :kahkk :kahkk :kahkk


Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen Kimim Ben » 03 Mar 2009 13:01

bekle bende geliyim beraber iyi dövelim
hewidar
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2950
Kayıt:18 Ara 2008 18:04
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen hewidar » 03 Mar 2009 13:03

manson yazdı:hewidar ı dövmeye :kahkk :kahkk :kahkk

bak sen haddini aşmaya başladın hiç hoşlaşmadım bu kelimenden medeni kelimesinin ne anlama geldiğini araştır sonra sana birkaç kelime diyecem :sapkaaa
manson
Çavuş
Çavuş
Mesajlar:71
Kayıt:27 Şub 2009 15:44
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Ikizler
Takım:Fenerbahçe

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen manson » 03 Mar 2009 13:04

off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza
Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen Kimim Ben » 03 Mar 2009 13:05

arkadaşlar bence biraz ileri gittik eniyisi sağduyulu olalım biraz
hewidar
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2950
Kayıt:18 Ara 2008 18:04
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen hewidar » 03 Mar 2009 13:10

manson yazdı:off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza

arkadaşım bak seni destekleyen arkadaşin bile nasıl bir vaziyette oduğunu anladı durumu daha gülünç bir hale getirmemek için toparlama çalıştı sen farkında olmadan cem yılmaz gibi kendi kendine gülüyorsun bu arada bizide güldürüyorsun
Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen Kimim Ben » 03 Mar 2009 13:58

baya uattığınızın farkındamısınız ikinizde kesin artık
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen bukett » 04 Mar 2009 15:13

hewidar yazdı:
manson yazdı:off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza

arkadaşım bak seni destekleyen arkadaşin bile nasıl bir vaziyette oduğunu anladı durumu daha gülünç bir hale getirmemek için toparlama çalıştı sen farkında olmadan cem yılmaz gibi kendi kendine gülüyorsun bu arada bizide güldürüyorsun

haklısın hewidar ya manson bncede hemen ters cevp verme ynlış anlamıssınız bırbırınızı ya bız bu foruma eglenmek ıcın gırıorz tartısmak ıcın değil tamam mı lutfen arkadaslar..
Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen Kimim Ben » 04 Mar 2009 16:09

nefret ettiğim matematik dersini çalışmaya bile gelirim :disss
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?

Mesaj gönderen bukett » 04 Mar 2009 21:55

hmmm :disss

fotoğrafçıya yada bır sergıye
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön