Çok güzel bir paylaşım olmuş sevgili Beyazgül
Keşke bu düşünce bütün insanlarımızın yüreğine inse...
Irkçılık hakkında Hitler'in kitabından bir kaç alıntı yapmıştım onu
okulda unuttum yarın burada sizlerle paylaşacağım.
MALESEF SON YILARDA IRKÇILIK ÇOK YAYGINLAŞMIŞ
BEYAZ İNSANLAR SİYAHLARDAN NEFRET ETMEYE DEVAM EDİYOR ARAP ÜLKELERİ
SAVAŞLARDAN BAŞLARINI KALDIRAMIYORLAR
ESKİ ZAMANLARDA OLDUĞU GİBİ GELECEKTEDE DÜNYANIN EN BÜYÜK SORUNU IRKÇILIK
OLACAĞINDAN HİÇ BİR ŞÜPHEM YOKTUR
Bende çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim..İnsanlar ırkçılığa tutunmuş vaziyette gidiyor..Hatta çok dindar insanları bile ırkçılık konusunda çok şiddetli savunmalarda görüyorum..Kimse ölümden sonra nasıl yargınacağımızı düşünmüyor
paylasim icin tesekkurler.milletimizi ve irkimizi ikinci plana atip vatan dogdugun degil doydugun yerdir felsefesiyle hareket edebilsek ve ecdadin birlestirdigi gibi islam sancegi altinda birlesebilsek sorun kalmaz..