ULUSAL EGEMENLİKveÇOCUK BAYRAMI TÜM ÇOCUKLARIMIZA KUTLU OLSN

Paylaşmak istediğiniz her şey
Cevapla
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay
ULUSAL EGEMENLİKveÇOCUK BAYRAMI TÜM ÇOCUKLARIMIZA KUTLU OLSN

Mesaj gönderen beyazgül » 23 Nis 2007 13:17

Resim






23 NİSAN MİLLİ EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI

Hepimize kutlu olsun!




23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, "Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir" ilkesinin benimsendiği Büyük Millet Meclisi'nin açılış yıldönümü ve geleceğimizin teminatı çocuklarımızın bayramıdır.


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dünyada hiçbir ülkede bulunmayan iki farklı unsuru bir araya getiren milli bir bayramdır. Bu bayram bir taraftan Türkiye Cumhuriyeti'nin temellerinin atıldığı egemenliğin ilan edildiği anlamlı gün, diğer taraftan "yarının büyükleri, geleceğin garantisi" çocuklar için bir şenliktir. Atatürk'ün Türk çocuklarına armağan ettiği bayram dünya çocukları arasında sevgi ve dostluk bağlarının geliştirilmesi ve tüm insanların barış içerisinde yaşayacakları bir dünyanın oluşmasına katkıda bulunmak için her yıl düzenlenmektedir.




Küçük hanımlar, küçük beyler!
Sizler hepiniz geleceğin bir gülü,
yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız!
Memleketi asıl aydınlığa boğacak
sizsiniz. Kendinizin ne kadar mühim,
kıymetli olduğunuzu düşünerek
ona göre çalışınız. Sizlerden
çok şeyler bekliyoruz."
Mustafa Kemal ATATÜRK


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 23 Nis 2007 13:26

Valla bugün öğrencilerimle çok güzel eğlendik!
Özellikle yoğurt yarışmasında gülmekten kırıldık.
Bütün çocukların bayramını yürekten kutluyorum.
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 23 Nis 2007 13:28

yaaaaaaaaa ne güzel bende öğrenci olmak istiyorum şimdi satdyumda eğlence dururken biz burda çalışıyoruz :(
Cevapla

“Serbest Kürsü” sayfasına dön