



















DELAL yazdı:ne kadar yaşama hevesi dolu ama
ne mutlu
teşekkürler arkadaşım paylaşımın için

Heval yazdı:ne kadar da çok benziyor.. kimim ben'e :disss

Kimim Ben yazdı:Heval yazdı:ne kadar da çok benziyor.. kimim ben'e :disss
ya sen ne dediğinin farkındamısın benim gibi aydın bir kişiliği adeta yerlerde süründürdün ...
ben ise senin nekadar iyi biri olduğunu düşünüyordum ... meğerse ben nekeder safmışım yazık seni dost sanmıştım
senin hevallığın batsın .
artık mutlumusun kendine çok kkötü bir düşman kazandın yaptığınla övünebilirsin

