Hadi Bu Topiğe En Son Mesajı Kim Atacak

Üyelerin yarattığı oyunlar
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen SEYDUNA » 12 Nis 2007 16:21

doğRU BİR KONUYA DEĞİNDİN


Şule
Teğmen
Teğmen
Mesajlar:161
Kayıt:17 Ara 2006 12:17

Mesaj gönderen Şule » 12 Nis 2007 16:51

ne diyorsunuz bakim :lol:
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 12 Nis 2007 23:16

biri bişey mi dedi ?
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen SEYDUNA » 13 Nis 2007 17:22

KİM NEDİYE BİLİRKİ
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 13 Nis 2007 17:25

herkesin bişey demeye hakkı vardır :shock:
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen SEYDUNA » 13 Nis 2007 17:30

BEN NE DEDİMKİ SEN SESİNİ OKADAR KALDIRIYON
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 11 May 2007 13:23

ben sesimi yükseltmem kii :roll:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 11 May 2007 14:26

beyazgül yazdı:ben sesimi yükseltmem kii :roll:

Zaten sesini yükseltmediğin için kimse sana oy vermiyor! Ağırlığını ortaya koy artık :oo
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 11 May 2007 14:46

niye beyazgül çok mu ağır ? :roll: :roll:
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 07 Haz 2007 18:39

kim benmi ağırım :) be yerimde duramam yüksek seslede konuşurum ama herkese kızamam öleeee
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön