Ben seni sevdim mi?

Paylaşmak istediğiniz şiirler
Cevapla
Güz Yağmuru
Acemi Er
Acemi Er
Mesajlar:13
Kayıt:01 Eki 2007 13:45
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yengeç
Takım:Fenerbahçe
Ben seni sevdim mi?

Mesaj gönderen Güz Yağmuru » 01 Eki 2007 14:06

Ben seni sevdim mi?
Sevdim, kime ne Tuttum, ta içime oturttum seni Aldım,
okşadım saçlarını, öptüm İçtim yudum yudum güzelliğini...
Ben seni sevdim mi?
Sevdim elbette
Bendeydi özlemlerin en korkuncu Çıldırırdım sen ne kadar uzaksan,
Aşk değil, hiç doymayan bir şeydi bu..
Ben seni sevdim mi?
Sevdim doğrusu Sevdikçe tamamlandım,
bütünlendim Biri vardı ağlayan gecelerce Biri vardı sana tutkun; o bendim..
Ben seni sevdim mi?
Sevdim en büyük En solmayan güller açtı içimde Ömrümü değerli kılan bir
şeydin Sen benim bozbulanık gençliğimde..
Ben seni sevdim mi?
Sevdim, öyle ya Bir
çizgiye vardım seninle beraber Ve bir gün orada yitirdim seni.
Ben seni sevdim mi?
Sevdim, ya sen beni?



Ümit Yaşar OĞUZCAN
_________________


ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Ben seni sevdim mi?

Mesaj gönderen ZAGROS » 01 Eki 2007 14:42

çok güzel bir şiir

teşekürler
Cevapla

“Şiir Bahçesi” sayfasına dön