Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
Aç ve susuzken düşürdüler tuzağa … Yine pusularını kurmuşlar, yine can alacak olmanın
verdiği hazla sırıtıyorlardı kimbilir?….
Tam 12 can… Hiç düşünmeden, yalvarışlarına hiç aldırış etmeden attılar el bombasını
üstlerine… O kadar dönmüştü ki karanlıktan başka bir şey görmeyen gözleri, üstüne birde
otomatik silahlarla taradılar öldüklerinden emin olmak için.. Düşünmediler 12 canın evde
bekleyen eşlerini,çocuklarını,kardeşlerini….
Yedi yaşındaki oğlunun canını kurtarabilmek, belki de gözlerinin önünde ölmesini
engellemek için çocuğunu arabadan dışarı atan ve onu kurtardığını göremeden ruhunu teslim
eden baba kahraman değildi ki ruhlarını satanların karşısında….
Kazandığı tıp fakültesine gitmeden önce ailesiyle vedalaşmak için memleketine gelen
öğrenci nerden bilebilirdi “elveda”sının bu kadar gerçek olacağını…
Hep yaptıkları gibi yaptılar, savunmasız, suçsuz, kendi halinde insanları bir şeyler ispatlamak
için kalleşçe öldürdüler..
Dizildi tabutlar yan yana..
Yine parçalanan birsürü aile yine düşen ateşin yaktığı yuvalar yine babasız çocuklar yine
kardeşsiz kalan insanlar….
Kimin kardeşleri bu dağdaki kalleşler?
Terör örgütüne “Terör örgütü diyemeyiz, dersek sizden bir farkımız kalmaz” diyenlerin mi?
Bebek katillerine “dağdaki gençler” diye hitap edenlerin mi?
Türk’üm diyemeyip , demek istemeyip, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yemin edenlerin mi?
Birgün gelecek “birlikte yaşamasını bilmeyen, öğrenemeyen nankörler” , alacaklar
kardeşlerini gidecekler bu topraklardan arkalarına bakmadan…
Birgün, bütün Türk milletine hesap verecek bizim canımızı yakanlar …
Ve kardeşlerini, dağda adam öldüren eşkıyalar arasında arayanlar…
verdiği hazla sırıtıyorlardı kimbilir?….
Tam 12 can… Hiç düşünmeden, yalvarışlarına hiç aldırış etmeden attılar el bombasını
üstlerine… O kadar dönmüştü ki karanlıktan başka bir şey görmeyen gözleri, üstüne birde
otomatik silahlarla taradılar öldüklerinden emin olmak için.. Düşünmediler 12 canın evde
bekleyen eşlerini,çocuklarını,kardeşlerini….
Yedi yaşındaki oğlunun canını kurtarabilmek, belki de gözlerinin önünde ölmesini
engellemek için çocuğunu arabadan dışarı atan ve onu kurtardığını göremeden ruhunu teslim
eden baba kahraman değildi ki ruhlarını satanların karşısında….
Kazandığı tıp fakültesine gitmeden önce ailesiyle vedalaşmak için memleketine gelen
öğrenci nerden bilebilirdi “elveda”sının bu kadar gerçek olacağını…
Hep yaptıkları gibi yaptılar, savunmasız, suçsuz, kendi halinde insanları bir şeyler ispatlamak
için kalleşçe öldürdüler..
Dizildi tabutlar yan yana..
Yine parçalanan birsürü aile yine düşen ateşin yaktığı yuvalar yine babasız çocuklar yine
kardeşsiz kalan insanlar….
Kimin kardeşleri bu dağdaki kalleşler?
Terör örgütüne “Terör örgütü diyemeyiz, dersek sizden bir farkımız kalmaz” diyenlerin mi?
Bebek katillerine “dağdaki gençler” diye hitap edenlerin mi?
Türk’üm diyemeyip , demek istemeyip, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yemin edenlerin mi?
Birgün gelecek “birlikte yaşamasını bilmeyen, öğrenemeyen nankörler” , alacaklar
kardeşlerini gidecekler bu topraklardan arkalarına bakmadan…
Birgün, bütün Türk milletine hesap verecek bizim canımızı yakanlar …
Ve kardeşlerini, dağda adam öldüren eşkıyalar arasında arayanlar…
-
Güz Yağmuru
- Acemi Er

- Mesajlar:13
- Kayıt:01 Eki 2007 13:45
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Yengeç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
Olay faili meçhul olarak geçiyor.TBMM İnsan Hakları Komisyonu konuyu araştırmak için bugün bölgeye gidiyor.Bölgede çok oyun oynanıyor.
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
bu yazıyı kim yazdı
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
yazıyı yazan isimsiz biri önemi varmı bence yok yazının içeriği tüm vicdanlı kişilerin düşüncelerini çokda güzel yansıtmış..
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
herşeyi çok iyi ifade etmişsin bölgede gerilimi tırmandırmak için pir takım eylemler yapılıyorGüz Yağmuru yazdı:Olay faili meçhul olarak geçiyor.TBMM İnsan Hakları Komisyonu konuyu araştırmak için bugün bölgeye gidiyor.Bölgede çok oyun oynanıyor.
yani yakında şemdinli olayı gibi herşey ortaya çıkar
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
Öncelikle yazıda büyük bir yanıltma var!
Olayda öldürüldü denilen çocuk ölmemiştir!
Olayın hangi güçler tarafından yapıldığı şimdilik bilinmiyor.
Şu konu belki biraz yardımcı olur olayları daha iyi anlamamız için;
Emekli Bir Albayın İtirafları : http://www.serfinaz.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=8576
Beyazgül yazının kimin tarafından yazıldığının önemli olmadığını söylüyor.
Bizce önemlidir.Yazıyı yazan zihniyet ırkçı bir zihniyettir.
Tarihte yaşanmış çok güzel bir örnek var onun detaylarını sonra buraya aktaracağım.
Her zaman Türklerle birlikte savaşıp malını canını ortaya koyan Kürtlere
birilerinin çıkıp "nankör" demesi ve alkış alması gerçekten garip bir durum.
Bence nankörlüğün tanımına tekrar bakıp öyle değerlendirme yapalım.
Olayda öldürüldü denilen çocuk ölmemiştir!
Olayın hangi güçler tarafından yapıldığı şimdilik bilinmiyor.
Şu konu belki biraz yardımcı olur olayları daha iyi anlamamız için;
Emekli Bir Albayın İtirafları : http://www.serfinaz.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=8576
Beyazgül yazının kimin tarafından yazıldığının önemli olmadığını söylüyor.
Bizce önemlidir.Yazıyı yazan zihniyet ırkçı bir zihniyettir.
Bütün bir milleti nankörlükle suçlamak hiç kimsenin haddine değildir!Birgün gelecek “birlikte yaşamasını bilmeyen, öğrenemeyen nankörler” , alacaklar
kardeşlerini gidecekler bu topraklardan arkalarına bakmadan…
Tarihte yaşanmış çok güzel bir örnek var onun detaylarını sonra buraya aktaracağım.
Her zaman Türklerle birlikte savaşıp malını canını ortaya koyan Kürtlere
birilerinin çıkıp "nankör" demesi ve alkış alması gerçekten garip bir durum.
Bence nankörlüğün tanımına tekrar bakıp öyle değerlendirme yapalım.
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
herşeyin bir sebebide vardır mutlaka
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
ortda cidi bir savaş var ve bunu durdurmak sadece ve sadece Türkiyenin elinde
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
beyazgül sen bu yazıyı onaylıyormusunn
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?
hani yapılan pişmanlıklar vardırya işte bende bu konuyu okuyayım dedikten sonra çok pişman oldum tamam yazaan kişi kendince haklı olabilir ama kurunun yanında yaş yanııyorsa o zaman iş değişir


