Hangi Filmde Oynamak İsterdiniz?
-
Heval
- Yarbay

- Mesajlar:3444
- Kayıt:23 Eki 2006 08:59
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Terazi
- Takım:Galatasaray
kırmızı pazartesi
-
realkurd47
- Binbaşı

- Mesajlar:1699
- Kayıt:13 Oca 2008 09:53
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Başak
- Takım:Galatasaray
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
dieforyou yazdı:kırmızı pazartesi
ben ce sen tersine dünya filminde oyna :komik10 :komik10 :komik10
-
Heval
- Yarbay

- Mesajlar:3444
- Kayıt:23 Eki 2006 08:59
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Terazi
- Takım:Galatasaray
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
oraya gelirsem , aile faciası filmi çevirmiş olacaz :mad
-
realkurd47
- Binbaşı

- Mesajlar:1699
- Kayıt:13 Oca 2008 09:53
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Başak
- Takım:Galatasaray
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
ne oldu ben bişey mi deidm şimdi sadecem fıkrımmı süledım cnm :happyy :happyy
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
6 his yada hoşçakal yarın
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
titanik te oynamak isterdim ama gemiyi kaçıran yolcu rolü iyi olurdu :komik10
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
:komik10
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
rüzgar gibi geçti
-
Kawa
- Binbaşı

- Mesajlar:1325
- Kayıt:22 Eki 2006 17:16
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Fenerbahçe
Re: Hangi filmde Oynamak isterdiniz?
güneşe yolculuk

