pizzayı yedi Ama....

Komik ve eğlenceli resimler
.:LaHuTi:.
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:1226
Kayıt:11 Haz 2008 15:08
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Başak
Takım:Fenerbahçe
pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen .:LaHuTi:. » 02 Eki 2008 15:19

Resim

Resim

Resim


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen Siyabend » 02 Eki 2008 19:52

mevzuyu çakmadım..daha kendime gelemedim galiba
beyaz
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3084
Kayıt:18 Nis 2008 19:07
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen beyaz » 02 Eki 2008 20:15

aman yaaaa gerçek değildir umarım :yildiz
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen ZAGROS » 02 Eki 2008 20:58

ben olsam tazminat davası açarım
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen Siyabend » 02 Eki 2008 21:13

Amerika'da olsa belki bir şey alırsın..Burada böyle bir dava açmak manasızdır..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen ZAGROS » 02 Eki 2008 21:17

Siyabend yazdı:Amerika'da olsa belki bir şey alırsın..Burada böyle bir dava açmak manasızdır..
Türkiyede ölsek bile kimse bir tazminat vermez :kahkk
nazar boncuğum
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1283
Kayıt:19 Mar 2009 05:49
Ruh Hali:Kızgın

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen nazar boncuğum » 11 Nis 2009 16:25

ııııııy iğrenç
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen bukett » 11 Nis 2009 18:25

iğrenç artık pizza yemıcemm :dilss :dilss
realkurd47
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1699
Kayıt:13 Oca 2008 09:53
Cinsiyet:Erkek
Burç:Başak
Takım:Galatasaray

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen realkurd47 » 12 Nis 2009 09:58

ben şimdiye kdr yememiştim bundan sonra da denemeye hiç niyetim yktu bunu gördüm daha düşünmem bileee... :disss
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: pizzayı yedi Ama....

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 12 Nis 2009 12:22

yiyene afiyet şeker olsun :kahkk
Cevapla

“Komik Resimler” sayfasına dön