En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
cok kaba olma yonumu beyenıyorum
bıde kızlara karsı utangac olma yonumude
bıde kızlara karsı utangac olma yonumude
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
hadi yaa sen utangaçmısınnn
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
evet hemde cok utanırım
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
belliii bellii
-
buseminbuse
- Üstteğmen

- Mesajlar:357
- Kayıt:24 Nis 2007 13:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
hazır cewabımdır bırde ınatcıyım bu huylarımı sewıyorum
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
çok açık sözlüyümdür
-
kurdısh gelin
- Yarbay

- Mesajlar:2573
- Kayıt:16 Ara 2008 14:24
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Akrep
- Takım:Galatasaray
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
çok sıcakkanlıyım
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
empati kurabilmemi seviyorum( bazen aşırıya kaçsam da)
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?
sabrımı ve pozitifliğimi seviyorum :disss

