En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Üyelerin yarattığı oyunlar
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen JİLAN » 14 Haz 2007 21:21

KAFA DENGİ BİRİ OLMAM VE ORTAMLARA ÇABUK UYUM SAĞLAMAM


reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen reis » 03 Tem 2007 21:28

cok kaba olma yonumu beyenıyorum
bıde kızlara karsı utangac olma yonumude
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen JİLAN » 03 Tem 2007 21:40

hadi yaa sen utangaçmısınnn
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen reis » 03 Tem 2007 21:42

evet hemde cok utanırım
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen JİLAN » 03 Tem 2007 22:07

belliii bellii
buseminbuse
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:357
Kayıt:24 Nis 2007 13:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Ikizler

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen buseminbuse » 04 Tem 2007 09:59

hazır cewabımdır bırde ınatcıyım bu huylarımı sewıyorum
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen SEYDUNA » 07 Tem 2007 23:00

çok açık sözlüyümdür
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 29 Ara 2008 13:57

çok sıcakkanlıyım
selay
Çavuş
Çavuş
Mesajlar:66
Kayıt:26 Kas 2008 16:53
Ruh Hali:Mutlu
Burç:Oğlak
Takım:Galatasaray

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen selay » 29 Ara 2008 14:02

empati kurabilmemi seviyorum( bazen aşırıya kaçsam da)
beyaz
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3084
Kayıt:18 Nis 2008 19:07
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Mesaj gönderen beyaz » 29 Ara 2008 14:33

sabrımı ve pozitifliğimi seviyorum :disss
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön