Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Paylaşmak istediğiniz her şey
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay
Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen beyazgül » 05 Eki 2007 11:37

Aç ve susuzken düşürdüler tuzağa … Yine pusularını kurmuşlar, yine can alacak olmanın
verdiği hazla sırıtıyorlardı kimbilir?….
Tam 12 can… Hiç düşünmeden, yalvarışlarına hiç aldırış etmeden attılar el bombasını
üstlerine… O kadar dönmüştü ki karanlıktan başka bir şey görmeyen gözleri, üstüne birde
otomatik silahlarla taradılar öldüklerinden emin olmak için.. Düşünmediler 12 canın evde
bekleyen eşlerini,çocuklarını,kardeşlerini….
Yedi yaşındaki oğlunun canını kurtarabilmek, belki de gözlerinin önünde ölmesini
engellemek için çocuğunu arabadan dışarı atan ve onu kurtardığını göremeden ruhunu teslim
eden baba kahraman değildi ki ruhlarını satanların karşısında….
Kazandığı tıp fakültesine gitmeden önce ailesiyle vedalaşmak için memleketine gelen
öğrenci nerden bilebilirdi “elveda”sının bu kadar gerçek olacağını…
Hep yaptıkları gibi yaptılar, savunmasız, suçsuz, kendi halinde insanları bir şeyler ispatlamak
için kalleşçe öldürdüler..
Dizildi tabutlar yan yana..
Yine parçalanan birsürü aile yine düşen ateşin yaktığı yuvalar yine babasız çocuklar yine
kardeşsiz kalan insanlar….
Kimin kardeşleri bu dağdaki kalleşler?
Terör örgütüne “Terör örgütü diyemeyiz, dersek sizden bir farkımız kalmaz” diyenlerin mi?
Bebek katillerine “dağdaki gençler” diye hitap edenlerin mi?
Türk’üm diyemeyip , demek istemeyip, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yemin edenlerin mi?
Birgün gelecek “birlikte yaşamasını bilmeyen, öğrenemeyen nankörler” , alacaklar
kardeşlerini gidecekler bu topraklardan arkalarına bakmadan…
Birgün, bütün Türk milletine hesap verecek bizim canımızı yakanlar …
Ve kardeşlerini, dağda adam öldüren eşkıyalar arasında arayanlar…


Güz Yağmuru
Acemi Er
Acemi Er
Mesajlar:13
Kayıt:01 Eki 2007 13:45
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yengeç
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen Güz Yağmuru » 05 Eki 2007 11:44

Olay faili meçhul olarak geçiyor.TBMM İnsan Hakları Komisyonu konuyu araştırmak için bugün bölgeye gidiyor.Bölgede çok oyun oynanıyor.
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen JİLAN » 05 Eki 2007 11:44

bu yazıyı kim yazdı
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen beyazgül » 05 Eki 2007 11:50

yazıyı yazan isimsiz biri önemi varmı bence yok yazının içeriği tüm vicdanlı kişilerin düşüncelerini çokda güzel yansıtmış..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen ZAGROS » 05 Eki 2007 11:53

Güz Yağmuru yazdı:Olay faili meçhul olarak geçiyor.TBMM İnsan Hakları Komisyonu konuyu araştırmak için bugün bölgeye gidiyor.Bölgede çok oyun oynanıyor.
herşeyi çok iyi ifade etmişsin bölgede gerilimi tırmandırmak için pir takım eylemler yapılıyor
yani yakında şemdinli olayı gibi herşey ortaya çıkar
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen Siyabend » 05 Eki 2007 12:03

Öncelikle yazıda büyük bir yanıltma var!
Olayda öldürüldü denilen çocuk ölmemiştir!
Olayın hangi güçler tarafından yapıldığı şimdilik bilinmiyor.

Şu konu belki biraz yardımcı olur olayları daha iyi anlamamız için;
Emekli Bir Albayın İtirafları : http://www.serfinaz.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=8576


Beyazgül yazının kimin tarafından yazıldığının önemli olmadığını söylüyor.
Bizce önemlidir.Yazıyı yazan zihniyet ırkçı bir zihniyettir.
Birgün gelecek “birlikte yaşamasını bilmeyen, öğrenemeyen nankörler” , alacaklar
kardeşlerini gidecekler bu topraklardan arkalarına bakmadan…
Bütün bir milleti nankörlükle suçlamak hiç kimsenin haddine değildir!
Tarihte yaşanmış çok güzel bir örnek var onun detaylarını sonra buraya aktaracağım.
Her zaman Türklerle birlikte savaşıp malını canını ortaya koyan Kürtlere
birilerinin çıkıp "nankör" demesi ve alkış alması gerçekten garip bir durum.
Bence nankörlüğün tanımına tekrar bakıp öyle değerlendirme yapalım.
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen JİLAN » 05 Eki 2007 12:03

herşeyin bir sebebide vardır mutlaka
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen ZAGROS » 05 Eki 2007 12:07

ortda cidi bir savaş var ve bunu durdurmak sadece ve sadece Türkiyenin elinde
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen JİLAN » 05 Eki 2007 12:11

beyazgül sen bu yazıyı onaylıyormusunn
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Dağdaki Gençler !!! Kimin Kardeşi?

Mesaj gönderen SEYDUNA » 06 Eki 2007 09:13

hani yapılan pişmanlıklar vardırya işte bende bu konuyu okuyayım dedikten sonra çok pişman oldum tamam yazaan kişi kendince haklı olabilir ama kurunun yanında yaş yanııyorsa o zaman iş değişir
Cevapla

“Serbest Kürsü” sayfasına dön