Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
-
manson
- Çavuş

- Mesajlar:71
- Kayıt:27 Şub 2009 15:44
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Ikizler
- Takım:Fenerbahçe
hewidar ı dövmeye :kahkk :kahkk :kahkk
-
Kimim Ben
- Binbaşı

- Mesajlar:1958
- Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
bekle bende geliyim beraber iyi dövelim
-
hewidar
- Yarbay

- Mesajlar:2950
- Kayıt:18 Ara 2008 18:04
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
manson yazdı:hewidar ı dövmeye :kahkk :kahkk :kahkk
bak sen haddini aşmaya başladın hiç hoşlaşmadım bu kelimenden medeni kelimesinin ne anlama geldiğini araştır sonra sana birkaç kelime diyecem :sapkaaa
-
manson
- Çavuş

- Mesajlar:71
- Kayıt:27 Şub 2009 15:44
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Ikizler
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza
-
Kimim Ben
- Binbaşı

- Mesajlar:1958
- Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
arkadaşlar bence biraz ileri gittik eniyisi sağduyulu olalım biraz
-
hewidar
- Yarbay

- Mesajlar:2950
- Kayıt:18 Ara 2008 18:04
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
manson yazdı:off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza
arkadaşım bak seni destekleyen arkadaşin bile nasıl bir vaziyette oduğunu anladı durumu daha gülünç bir hale getirmemek için toparlama çalıştı sen farkında olmadan cem yılmaz gibi kendi kendine gülüyorsun bu arada bizide güldürüyorsun
-
Kimim Ben
- Binbaşı

- Mesajlar:1958
- Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
baya uattığınızın farkındamısınız ikinizde kesin artık
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
hewidar yazdı:manson yazdı:off sıktın ama ya formun içine ettin .cvp atmyorm sana bdaha ! mumknse aynı ortmda bulunmayalım! uza
arkadaşım bak seni destekleyen arkadaşin bile nasıl bir vaziyette oduğunu anladı durumu daha gülünç bir hale getirmemek için toparlama çalıştı sen farkında olmadan cem yılmaz gibi kendi kendine gülüyorsun bu arada bizide güldürüyorsun
haklısın hewidar ya manson bncede hemen ters cevp verme ynlış anlamıssınız bırbırınızı ya bız bu foruma eglenmek ıcın gırıorz tartısmak ıcın değil tamam mı lutfen arkadaslar..
-
Kimim Ben
- Binbaşı

- Mesajlar:1958
- Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
nefret ettiğim matematik dersini çalışmaya bile gelirim :disss
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki ile Nereye Gitmek İsterdin?
hmmm :disss
fotoğrafçıya yada bır sergıye
fotoğrafçıya yada bır sergıye
