En Çok Hangi Yönünü Beğeniyorsun?

Üyelerin yarattığı oyunlar
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 02 Şub 2007 18:49

sinirlenen kişiyle dalga gecmeyi


beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 10 Şub 2007 18:01

daygen yazdı:sinirlenen kişiyle dalga gecmeyi
sinirlenen kişiyle dalga geçilirmi hiç..hepten sinirlendircen insanı :)
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 10 Şub 2007 18:20

işte işin puf noktası orası onun ıçın seviyorum :lol:
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 10 Şub 2007 18:26

bigün gözün morarırsa şaşmam yani :lol:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 10 Şub 2007 18:27

hanüs olmadı ama oraya dikat ederim genelde kask takarım o zamanlarda :lol:
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 16 Şub 2007 17:36

aman hastanelik olmada :oo
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 18 Şub 2007 12:56

olsamda hastane bıse yakın ıkı adımlık
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen SEYDUNA » 18 Şub 2007 14:07

hastana mastane gene girmişsiniz tartışmaya yav siz ne istiyorsunuz birbirinizden bu arada konu: en çok hangi yönünü beğeniyorsun
ders :form oyunları
öğretmen: alizee
nöbetçiler: daygen . beyaz gül :bune
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 09 Mar 2007 15:17

SEYDUNA yazdı:hastana mastane gene girmişsiniz tartışmaya yav siz ne istiyorsunuz birbirinizden bu arada konu: en çok hangi yönünü beğeniyorsun
ders :form oyunları
öğretmen: alizee
nöbetçiler: daygen . beyaz gül :bune
hihihi 8) seyduna sende sınıf başkanısın herhalde :oo
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 09 Mar 2007 22:37

sınıf baskanı deyıl temizlik kolu başkanı :oo :oo :oo :oo
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön