.... Varsa , .... Var
sevgilin varsa dert de var....
Re: .... Varsa , .... Var
aşk varsa özlemde var
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
cocuk varsa kafa yemekte var
- ayışığı
- Teğmen

- Mesajlar:199
- Kayıt:05 Haz 2007 12:31
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
erkek varsa saçmalıkta var. :komik10
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
kız varsa guzellıkte var
- ayışığı
- Teğmen

- Mesajlar:199
- Kayıt:05 Haz 2007 12:31
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
ben varsam olay varrrrrrrrr
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
sen olsan bende varım
Re: .... Varsa , .... Var
sıcak varsa yanmakta var
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
jilan varsa ben yokum (ben cıkıyorum jilan oldugu surece ben yokum)
- ayışığı
- Teğmen

- Mesajlar:199
- Kayıt:05 Haz 2007 12:31
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Fenerbahçe
Re: .... Varsa , .... Var
ben varsam herkez var

