Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Senin yazdıklarını okumak tam bir zaman kaybı
altı üstü iki kelimelik bir şey yazıyorsun onu da yanlış yazıyorsun
bu başarını neye borçlusun çok merak ettim :cool
altı üstü iki kelimelik bir şey yazıyorsun onu da yanlış yazıyorsun
bu başarını neye borçlusun çok merak ettim :cool
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
sırf senin gibi tek parmakla yazmadıgımı belli etmek için öyle yazıyorum
tek parmakla yazacağıma
oyle karışık yazarım daha iyi
tek parmakla yazacağıma
oyle karışık yazarım daha iyi
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
allah bilir başka foruma giremiyor ondan burda kim kabul eder bunu
bilmiyorum bizim muhtar nasıl yarbay yaptı allah bilir ne kadar yalvarmıştır daha düne kadart acemi erdi bu gün yarbay oldu
bilmiyorum bizim muhtar nasıl yarbay yaptı allah bilir ne kadar yalvarmıştır daha düne kadart acemi erdi bu gün yarbay oldu
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
bana bak seytunaaaa
en azında senın gibi konuları karıştirip............... yapmıyorumdur
velede bak yav
bin binbaşiysan binbaşılıgını bil sokerim o rudbeniiiiiii
yedirirm sana
en azında senın gibi konuları karıştirip............... yapmıyorumdur
velede bak yav
bin binbaşiysan binbaşılıgını bil sokerim o rudbeniiiiiii
yedirirm sana
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
Fesübhanallah ne zamandan beri rütbe sökmeye başladın sen :cool
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
ohoooo
sen nerden cıktın yavvvvv
kafamı bozma senkinide sokerim haaaaa
sanki sen sokmuşsun gibi konuşma
sen nerden cıktın yavvvvv
kafamı bozma senkinide sokerim haaaaa
sanki sen sokmuşsun gibi konuşma
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
ben dedim okadar yüz vermeyin buna nerde laf dinleyen mi var adam rengarenk ne olduğu belli değilki
-
Ko1eR4
- Yüzbaşı

- Mesajlar:656
- Kayıt:03 Eyl 2007 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
valla ben bişi bulamıyom
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
oyoy csen daha büyücen ölee laf sokcen :oo :komik9
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Üstteki Üyeye Laf Sokmaca
gören diyecek belki ne biiliyo önce kendin öğrende sonra öğüt vermeye bak gül hanım

