Unutma Çabası

Paylaşmak istediğiniz şiirler
Cevapla
Güz Yağmuru
Acemi Er
Acemi Er
Mesajlar:13
Kayıt:01 Eki 2007 13:45
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yengeç
Takım:Fenerbahçe
Unutma Çabası

Mesaj gönderen Güz Yağmuru » 05 Eki 2007 11:26

Gördüğün her yalan seni unutma çabasıydı,
Bir bakışın hepsini sildi, attı.
Yeniden, inatla açtım yelkenleri,
Resmen kaçıyordum da, ne rota vardı, ne pusula.
Gökyüzü, deniz, annem babamdı;
Yine de ben çok yalnızdım.
Boşvermeyi de boşvermiştim, gözyaşları yapaydı.
Tanrı gibi heryerdeydin de, yoktun görünürde.
Aklım ermiyordu sana, ne kadar inansam da.
Birazcık sevmek zordu da, unutmak mı kolaydı?
Benim ibadetim ağlamaktı,
Yine de cehennemde yandım.
Sevdiğime pişman olmadım, ona pişmanım,
Herkes inandı, kendimi kandıramadım,
Basit cümlelerle,
Olan oldu, sen iyisin de,
Ben seni unutamadım.


Cevapla

“Şiir Bahçesi” sayfasına dön