Bir nefes kadar yakınken bana
O kadar da uzaktın ki
Gözlerine bile bakamadım
Başımı öne eğdim sadece
Sustum -sustum
Sana mutlu gözükmeye çalışırken
İçimde fırtınalar kopuyordu
Aklımda o kadar çok şey vardı ki
Diyemedim...
Kelimeler dizildi boğazıma
Sen gülücükler atarken
Ben ağlıyordum
Seni nasıl sevdiğimi bir anlasan
Bu aşk nereye kadar gider bilmiyorum
Sonuna kadar dayanmaya hazırım
Yeter ki sen ol yanımda
Beni yalnız bırakma
Biliyorum bitecek bu aşk
Biten güzel her şey gibi
Ama ben seni her zaman seveceğim
Belki ellerini başkası tutacak
Gözlerine başkası bakacak
Ama ben yinede seni seveceğim
Sen yanımda olmayacaksın
Ben sen diye boşluğu kucaklayacağım
Gözlerimden yaşlar süzülecek
Umutlarımı çok taze tüketeceğim
Ama yine de seni seveceğim
Gece gözlü sevdiğim
Seninleyken sensizliği yaşamak
Bana ölüm gibi
Sen yoksan ben yokum
Bunu bilmelisin
Seni sevmek benim ilacım
Resmine bakarken göz yaşı döküyorum
Sen rahat -rahat uyurken
Haberin yok ölüyorum
Haberin Yok Ölüyorum
-
Güz Yağmuru
- Acemi Er

- Mesajlar:13
- Kayıt:01 Eki 2007 13:45
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Yengeç
- Takım:Fenerbahçe
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: HABERİN YOK ÖLÜYORUM
paylaşım için teşekürler
sitemizde konu başlıklarını büyük harflerle yazmak kuralara aykırıdır
lütfen konu başlığını küük herflerle yazın
sitemizde konu başlıklarını büyük harflerle yazmak kuralara aykırıdır
lütfen konu başlığını küük herflerle yazın
En son ZAGROS tarafından 18 Eki 2007 11:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: HABERİN YOK ÖLÜYORUM
Duman grubunun da "haberin yok ben ölüyorum" adlı bir parçası vardı.. çoks everim..
Re: Haberin Yok Ölüyorum
paylaşımın için teşekkürler :cool


