Samast'ın beyaz beresinin öyküsü

Gündemdeki olaylar,tartışmalar
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Samast'ın beyaz beresinin öyküsü

Mesaj gönderen Siyabend » 24 Oca 2007 12:16

Savaş Ay zanlının memleketi Trabzon'a gitti ve suikastin gerisindeki ayrıntıları araştırdı. Ay, zanlı Samast ve Yasin Hayal'in atış talimi yaptığı yeri buldu.

Talim için seçilen yerin silah eğtimi için uygun olduğunun altını çizen Ay, "Sesin yankılanmasını bir duvar gibi önümüzde uzayan sayısız dev ağaç önlüyordu." diye konuştu.

Beyaz berenin öyküsü
Menfur Hrant Dink cinayetinin olumsuz anlamda sembolü haline gelen beyaz berenin de çok ilginç biröyküsünü ifade alan istihbarat görevlileri annesinin ağzından şöyle dinledi:

"Oğlum bu beyaz berenin düşkünüydü. Bazen gece yattığında bile başından çıkarmazdı. Makinede yıkamamı istemez elde özel olarak yıkatırdı. Bir gün bereyi yıkadım, çabuk kuruması için sobanın yanındaki tele astım, Fark edememişim, bir bölümü aşırı sıcaktan yanık gibi oldu. Rengi sarıya dönüştü. Ogün bunu görünce çok sinirlendi. Aşırı asabiyet gösterdi. Biz onu sakinleştirmek için çarşıya çıktık, çok daha güzel 4 bere aldık. Sevinçle eve getirdik. O bereleri görünce siniri daha da arttı.

Hepsini yere attı. 'Bunlar beyaz değil. Ben beyaz beremi isterim' diye tutturdu. Hiç durmadan tekrar çarşıya gittik. Uzun süre aradık, bir beyaz bere bulduk. İşte olayı yaparken başına taktığı, kaçarken fotoğrafının çekildiği ve yakalandığında cebinden çıkan bere o beredir. Uhud Savaşı'nın sahabeleri, en mübarek veliler, evliyalar, namaz erbapları beyaz bere, beyaz takke ile namaz eda edermiş. Yanılmıyorsam arkadaşlarında da bu beyaz bereden var."


narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 31 Oca 2007 21:10

daha neler ya uhud savasının sahabelerı takke takıyordu bere degıl.. yanı illa işi böyle taraflara cekecekler.. zaten işin içinde savaş ay varsa olayın safsata tarafı daha çoktur...
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen reis » 01 Şub 2007 20:38

narsisya yazdı:daha neler ya uhud savasının sahabelerı takke takıyordu bere degıl.. yanı illa işi böyle taraflara cekecekler.. zaten işin içinde savaş ay varsa olayın safsata tarafı daha çoktur...
ÇOK HAKLISINASILDA BUNLARI BIRAZ BIRAKIP BASINA YONELIM BIRAZ BU ABARTILARINA AZALTMALARI LAZIM
Cevapla

“Gündem & Haberler” sayfasına dön