Salak spiker
Re: Salak spiker
Gerçekten çok salak başından belli etti kendini ama yapcak bişey yok
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Salak spiker
Bu bir şaka olmalı..Yoksa o spiker ordan sağ çıkamazdı :disss
-
hande
- Üstteğmen

- Mesajlar:468
- Kayıt:05 Eki 2008 15:13
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
- Takım:Galatasaray
Re: Salak spiker
açılmıyo
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Salak spiker
adamcağızın emekleri boşa gitti :gozlukk
