Defalarca İzledim Bıkmadım
-
hande
- Üstteğmen

- Mesajlar:468
- Kayıt:05 Eki 2008 15:13
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
- Takım:Galatasaray
Re: defalarca izledim bıkmadım
ne var bunda
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: defalarca izledim bıkmadım
harbiden ne var bunda?spikerin saygısızlığı :ellhande yazdı:ne var bunda
-
siya_evin268
- Üstteğmen

- Mesajlar:418
- Kayıt:02 Oca 2008 23:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Burç:Aslan
- Takım:Galatasaray
Re: defalarca izledim bıkmadım
siz spikeri bi yana bırakın kendim öldüm burda
bana koca kafalrın ibrahim tatlısesini hatırlattı...
bana koca kafalrın ibrahim tatlısesini hatırlattı...
